uzleti-terv-4step

Az üzleti terv készítésének folyamata 4 egyszerű lépésben

 

1. Kapcsolat

Keresse a MyConcept szakértőit a feltüntetett elérhetőségeken időpont egyeztetéshez. Az első, díjmentes személyes találkozó keretében részletesen átbeszélheti elképzeléseit szakértőnkkel. Garanáltan választ kap minden kérdésére. A találkozó alapján a MyConcept csapata elkészíti és elküldi egyedi, személyre szabott ajánlatát.

2. Megbízás

A szerződéskötéssel indul az Üzleti Terv elkészítésének folyamata. A MyConcept szakértői meghatározzák a kereteket, felvázolják a várható ütemezést, javaslatot tesznek találkozók időpontjára és megadják az elemzéshez szükséges anyagok listáját. A szerződés aláírásával esedékessé válik az első fizetési kötelezettség.

3. Üzleti Terv vázlat

A vállalkozástól és külső forrásokból megszerzett és feldolgozott adatok alapján a MyConcept szakértői elkészítik, megmutatják és részletesen elmagyarázzák az Üzleti Terv első tervezetét, amely bizonyára még számos ponton tisztázásra vár. A hibák javítása, a szükséges módosítások végrehajtása, illetve további esetleges elemzési szempontok, információs igények meghatározása után elkészül a végső változat. Ezt a folyamatot addig ismételjük, amíg minden a helyére nem kerül, mindkét fél teljes megelégedésére.

4. Végleges Üzleti Terv + Személyes záró prezentáció

A tartalom véglegesítését követően grafikai munka, korrektúra és nyomda következik. Ezzel elkészül a vállalkozás Üzleti Terve, amelyet a MyConcept szakértői személyes prezentáció keretében mutatnak be a vállalkozás tulajdonosainak, illetve menedzsmentjének, biztosítva, hogy semmilyen kérdése ne maradjon megválaszolatlanul az átadott tanulmány után. Biztosak vagyunk benne, hogy teljesen meg lesz elégedve.